Антикорупційний ресурсний центр
English На головну ВХІД
Спонсори:
USAID
Rule of Law Initiative

Архів пропозицій

29 квітня 2010 року , Сергей: В податкових органах Чернігівщини помаранчевим кольором процвітає "Буряківщина" На прикладі ДПІ у м. Чернігові (начальник Уляненко Ф.М.) красномовно осягається все свавілля. Усі працівники інспеції вже думали, що "побори" (примусова купівля книжок за авторством Буряка) з зарплат які не підвищували понад 2 роки скінчилась, але ж не так сталося. 29.04.2010р. працівникам ДПІ у м. Чернгові було оголошено про примусовий збір по 70 грн. з кожного, на поліси особистого добровільного страхування. Питання згоди чи не згоди не обговорюється адже зі слів керівництва ДПІ (начальник Уляненко Ф.М.) все виконується за дорученням Голови ДПА в Чернігівській області Осипенка В.В., а тому відповідне доручення надійшло від Голови ДПА України. Питання постає риторичне - скільки коштом працівників з мізерних зарплат буде годуватися певне коло осіб. І все це відбувається на тлі відкритих кримінальних справ на рядових працівників (це можна перевірити запитом до прокуратури), які безпосередьо діяли за доручення керівництва, яке залишилось осторонь. Також продовжується практика отримання від СПД-фізичних осіб по 200-300грн. з кожного за видачу свідоцтв (на обліку в ДПІ перебуває понад 20 тис. СПД-фізичних осіб). Зі слів керівництва ДПІ (начальник Уляненко Ф.М.) ці зібрані кошти також за доручення з ДПА Укоаїни передаються по ланцюгу, а працівники які відмовляються робити корупційні діяння мають бути звільнені, через те що не дотримуються вимог ДПА України при виконанні своїх обов"язків.

 

 Шановний пане Сергію!

 

Надана Вами інформація є дуже цікавою. Радимо Вам з метою з’ясування ситуації та вжиття необхідних заходів офіційно звернутися до Голови ДПА та Урядового уповноваженого з питань антикорупційної політики відповідно до Закону України від 2 жовтня 1996 р. № 393/96-ВР   «Про звернення громадян».

23 квітня 2010 року , Юрій: Ніде не працюючий рецидивіст, 1981 р.н. Котенко І.О., з початку 2005 р., грабував, мордував, тероризував сусідів, моїх батьків інвалідів Великої Вітчизняної Війни Івченко А.М., Івченко С.М. Після першого підпалу 07.06.06., оселі моїх батьків, поєднуючи з погрозою знищення людей, взяв моїх батьків у заручники. По фіктивним документам на оселю заручників, отримав два банківські кредити. Оселю заручників-батьків застрахував. З метою отримати страховку, відмити вкрадені ресурси, оселю спалив 08.11.09., другий раз, разом з батьками. З жовтня 2007 р., злочини Котенко І.О. почала викривати спец. група, Обласного МВСУ, яку очолював підполковник Казбан В.М. Слідчі встановили, відбуваючи покарання за попередні злочини, Котенко І.О., створив кримінальне угрупування і виконав понад 70 доведених державним обвинуваченням нових злочині. Зібравши докази тяжких злочинів кримінального угрупування відносно моїх батьків! Не виконавши умов ст. 4 КПКУ, досудова слідча група, 08.11.09., допустила другий корисливий підпал оселі батьків. КОРИСЛИВЕ ВБИВСТВО, інвалідів, ветеранів Великої Вітчизняної Війни, Івченко Семена Михайловича, Івченко Антонини Миколаївни! Зловживаючи владою, службовим становищем, умисно, в корисливих інтересах Котенко І.О., Котенко К.П., Котенко О.Ю., Бурди В.О., Тесси І.В., Косенко Т.В., використовуючи службове становища всупереч інтересам служби, що заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам, свободам та інтересам вбитих з за цього інвалідів війни Івченко С.М., Івченко А.М., державним, громадським інтересам, слідство зробило нічим не обґрунтований висновок, що в грабунках, взятті в заручники, двох підпалах і вбивстві інвалідів війни, вони не вбачають кримінальних злочинів. Щоб приховати, обман Держави і потерпілих, не звинувативши злочинців в тяжких злочинах, слідство, 05.05.08., передало незакінчену кримінальну справу на 40 томів, до Ковпаківського суду м. Сум. Зараз в Ковпаківському суді м. Сум, слухається справа, про повернення збитків спричинених слідством, потерпілим. Створення злочинної організації Котенко І.О., з метою вчинення особливо тяжких злочинів, участь у ній, організація умов спільного вчинення злочинів, матеріального забезпечення злочинної діяльності, координація дій організованої групи, була виконана робітниками Ковпаківського РУМВСУ. З метою не допустити судового розгляду вказаних злочинів, ними були сфальшовані ЖРЗПЗ № 9568 від 02.12.2007 р., ЖРЗПЗ № 3994 від 29.05.2008 р., ЖРЗПЗ № 898 від 13.02.2009 р., ЖРЗПЗ № 721 від 13.05.2009 р., інші. Зараз в Ковпаківському суді м. Сум, слухається справа, про повернення збитків спричинених Ковпаківським РУМВСУ потерпілим. Не зважаючи на те, що порушення чинного законодавства Ковпаківським РУМВСУ стало предметом розгляду кримінального суду, ними продовжується штампування фальшованих справ за вказаними злочинами. Робиться це таємно від потерпілих. Постанови про винесені відмови у збудженні кримінальних справ на вимогу потерпілим не надаються! Прошу: 1. До судового розгляду цивільних і кримінальних справ на кримінальні дії Обласного і Ковпаківського МВСУ за викладеними злочинами, розгляд кримінальної справи № 1-1/10, незаконно переданої з Ковпаківського до Краснопільського суду, зупинити. 2. Припинити штампування сфальшованих справ про відмову у збудженні кримінальних справ, за фактами: грабунків, взятті в заручники, двох підпалів, вбивстві інвалідів війни, моїх батьків, Івченко С.М., Івченко А.М. Мої звернення до міліції, прокуратури м. Сум, залишаються без відповіді. Допоможіть!

 

Шановний пане Юрію!

 

Інформація, викладена у Вашому звернені належить до компетенції правоохоронних органів.

Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до статті 7 Закону України від  2 жовтня 1996 р. «Про звернення громадян», громадянину не може бути відмовлено в розгляді його звернення.

У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями. 

22 квітня 2010 року , Борис: Доброго дня! Скажіть будь-ласка, якщо на інформаційні запити не надається інформація органами виконавчої влади, якщо одним особам, які звернулись пізніше, надають дозволи на отримання земділянок органами виконавчої влади, а особам які звернулись раніше ні, якщо Кабінет Міністрів пересилає скарги громадян на бездіяльність ОДА та дії РДА на вищеперелічені дії до ОДА, а ОДА до РДА або ж Управління Держкомзему, яке не має повноважень відносно порушень ОДА та РДА, ЧИ Є ТАКІ ДІЇ І БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ корупцією та яким чином можна "достукатись" до Кабміну з метою вжиття відповідних заходів???

 

 

Шановний пане Борисе!

 

На Ваш запит повідомляємо, що відповіді на всі поставлені питання   регулюються статтями  4, 7, 18 та 19 Закону України від 2 жовтня 1996 р. № 393/96-ВР «Про звернення громадян», за умови якщо заява чи скарга подана відповідно до вимог статті 5 цього закону.

Щодо останньої частини питання стосовно бездіяльності, то відповідно до пункту г) статті 5 розділу ІІ Закону України від 5 жовтня 356/96-ВР «Про боротьбу з корупцією»  державні службовці або інші особи, уповноважені на виконання функцій держави, не мають права відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації, надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її, надавати недостовірну чи неповну інформацію.

Нагляд за виконанням законів у сфері боротьби з корупцією здійснюється Генеральним прокурором України і уповноваженими ним прокурорами (ст. 17 Закону України від 5 жовтня 356/96-ВР «Про боротьбу з корупцією»).

З переліком усіх органів, які ведуть боротьбу з корупцією, Ви можете ознайомитися в статті 4 Закону України від 5 жовтня 356/96-ВР «Про боротьбу з корупцією».

20 квітня 2010 року , Улинец Василий Михайлович: Как попасть на приём?

 

Шановний Василю Михайловичу!

 

Відповідаючи на Ваше запитання, повідомляємо, що відповідно до положень Закону України від 02.10.1996 № 393/96 «Про звернення громадян» ви можете письмово звернутися до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

          Разом із цим, щокварталу, у 2 четвер першого місяця Урядовим уповноваженим з питань антикорупційної політики, за участю керівників правоохоронних органів, проводиться пряма  телефонна лінія «Суспільство проти корупції». Протягом 2 годин представники органів державної влади відповідають на питання громадян з подальшим реагуванням по суті звернень.

 

 

20 квітня 2010 року , Надія: Добрий день! Сільська рада с.Нові-Петрівці,Київської обл.,Вишгородського р-н.,виділила земельну ділянку ( 0,10 га.),за отримання документів на право власності вимагає 12 000 тис. гр.,чи правомірно. Скільки насправді коштуе виготовлення державного акту на право власності земельною ділянкою 0,10 га. ?

       

Шановна Надіє!

 

Рішення сільської ради с. Нові-Петрівці Вишгородського району Київської області стосовно дозволу Вам на розробку проекту землеустрою на відведення земельної ділянки у розмірі 0,10 га не вимагає оплати.

У цьому рішенні має міститися положення, що проект землеустрою розробляється установою, яка має відповідну ліцензію, та погоджено з низкою відомств.

Оплата з Вашого боку здійснюється за розробку самого проекту землеустрою, вартість договору включає супроводження фірмою процесу погодження зі спеціалізованими відомствами разом з проведенням ними відповідних експертиз.

Після погодження відповідного проекту землеустрою ви подаєте його на розгляд сільської ради с. Нові-Петрівці, в результаті чого отримуєте рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність.

Дане рішення буде містити положення про передачу Вам у власність земельної ділянки, винесення проекту відведення земельної ділянки в натурі (на місцевості) та виготовлення державного акту на право власності на землю.


 

сторінки 1 | 2